سه‌شنبه، مرداد ۰۲، ۱۳۸۶

ده آهنگ برتر

نمی دونم چیزی از طرح ده آهنگ ایرانی برتر شنیدین یا نه. این طرح که ظاهراً این روزها مدعیان زیادی پیدا کرده، به روایتی اولین بار در روزنامه شرق مورخ چهارشنبه بیست و شش اردیبهشت هشتاد و شش مطرح شده. من اینجا خیلی با منبع پیدایش این طرح کاری ندارم، اما باید عنوان کنم که منبعی که من رو از این گزینش مطلع کرد، یک پنجره بود. ده آهنگ برتر من: ا
-------------
ااااااااااا لینکونک: ا
اول؛ حتماً خبر مصاحبه بی پرده فرزاد حسنی و رادان (محمدرضا راردان - رئیس کل نیروی انتظامی تهران) در برنامه کوله پشتی رو تا الان شنیدین. من هم اولش که خبر این مصاحبه رو خوندم، خیلی متوجه بی پردگی و رک بودن فرزاد حسنی نشدم، تا این که ویدئوی اون برنامه رو دیروز دیدم. این ویدئو رو می تونین در چند بخش از طریق لینک زیر دانلود کنید یا به صورت آنلاین ببینین: ا
رادان و حسنی. در قسمت کامنت های این لینک، بخش های دیگر این مصاحبه رو می تونین دانلود کنید و یا ببینید. من به یاد ندارم یک مجری در تلویزیون ایران چنین راست و پوست کنده حرف هایی رو با یک مقام ارشد حکومتی در میون بذاره. در واقع تابو شکنی فرزاد حسنی خوشایند ترین نکته این مصاحبه است. خودتون قضاوت کنین. ا
دوم؛ باز هم ویدئو! سه ویدئوی کوتاه از شخصی به نام آیت الله بروجردی که خود من اولش با اکراه و صرفاً از روی کنجکاوی دیدمشون. اما به نظرم این هم یک نوع دیگه ای از تابو شکنی در جامعه ماست. ویدئوی اول، دوم و سوم. ا