پنجشنبه، آذر ۰۷، ۱۳۸۷

گیرستون دوم

نمایی از قطعنامه‌دان جنیفر لوپز


اول؛ سریالی استرالیایی در ایران نمایش داده می‌شود که نام مجموعه را در ایران "پرستاران" گذاشته‌اند! در یکی از قسمت‌های این سریال زنی آلت تناسلی شوهرش را به جرم خیانت او، با ساتور می‌بُرّد! خوب اگر این ماجرا در آن قسمت قرار بود سانسور شود، کل قسمت باید سانسور می‌شد، چرا که تمام داستان آن قسمت روی آلت آقای خیانتکار می‌چرخید! به این ترتیب، صدا و سیمای خلاق و اخلاق‌مدار ایران تصمیم گرفت که به جای قطع کردن فلان آقا، انگشت پای ایشون رو قطع کنه! انگار انگشت پای طرف عضو خیانت کار بوده! شاید هم طرف فتیش بوده! کی می‌دونه؟ جالب اینجاست که پلیس‌های سریال هم به آقاهه می‌گفتند که سزای خیانت کار همینه! جالبتر از این هم اینه که زن شاکی انگشت آقا رو (انگشت نه چیز دیگه!) قایم کرده بوده و وقتی که پیداش می‌کنن می‌گه: کاش انداخته بودمش جلوی سگ! فکر کن!!!!
×××
دوم؛ رئیس جمهور منصوبمان در سفر اخیرش به خوزستان ابتدا از فرهنگ بسیجی سخن به میان آورده و
گفت: "فرهنگ بسیجی یعنی خود را ندیدن و دیگران را دیدن!" که البته کاملاً صحیح است! چون برادران بسیجی تا به حال خود را در آینه ندیده‌اند و در خیابان هم کلاً برای دید زدن مردم انگیزه‌های زیادی دارند! دکتر باز ادامه داد که "فرهنگ بسیجی یعنی از خواب پریدن و به خدا رسیدن!" که البته سخن‌شناسان همگی در کف این تعبیر دکتر در حال غش و ضعف هستند! ایشان در ادامه فرمودند که "همه مشکلاتی (توجه داشته باشید که همه مشکلات) امروز مردم دنیا متوجه آن هستند به خاطر دوری از فرهنگ بسیجی است!" ایشان حتی علت بحران اقتصادی کنونی در جهان را تشخیص دادند و فرمودند علتش "نبود امکانات و یا نبود ابتکار عمل نیست، بلکه علت اصلی آن دوری از خدا و فرهنگ بسیجی است!"
بعد هم که دکتر در اثر دامبول و دیمبول مردم جوگیر شد، یهو قاطی کرد و گفت: "وقتی كشورهای غربی شاهد رشد و پيشرفت ايران بودند هر روز يك قطعنامه تهيه كردند و در شورای امنيت عليه ما صادر كردند. من امروز به آنها می‌گويم آنقدر قطعنامه بدهيد تا قطعنامه‌‌دان شما پاره شود."
×××
سوم؛ وزیر بهداشت در اظهار نظری کاملاً تخصصی
فرمودند که "امام رضا هر روز هزار رکعت نماز می‌خواند و هر سه روز یکبار قرآن را ختم می‌کرد!" تو رو خدا یکی برای من توضیح بده که چه جوری و با چه سرعتی می‌شه هزار رکعت نماز و 3/1 قرآن را در یک روز خواند؟
جناب وزیر (کامران باقری لنکرانی) در بخش دیگری از بیاناتش گفت: "باید در بیمارستان‌ها امکانات لازم برای وضو و تیمم وجود داشته باشد!" تا مریض‌ها که از کمبود امکانات پزشکی در بیمارستان‌ها امیدی به بازگشت به خانه ندارند، لااقل با نماز خواندن به بهشت بروند!
ایشان ادامه دادند که "در سال گذشته 700 نمازخانه در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران احداث شده است و تمام پردیس‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی باید مسجد داشته باشند!" اونوقت هر سال میان دانشگاه‌های آمریکایی و انگلیسی رو به عنوان دانشگاه‌های برتر انتخاب می‌کنند! آخه کدوم اون دانشگاه‌‌ها نمازخونه دارن؟ هان؟
جناب وزیر باز هم ول کن معامله نبودند و با افتخار ابراز داشتند که "امسال 110 مقاله با موضوع نماز و نیایش در مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی تهیه شده است!"
×××
چهارم؛ مسلمانان همیشه در صحنه، بار دیگر تاریخ‌سازی کردند و این بار به توپ‌های فیفا که بر روی آن عبارت‌های اسلامی حک شده است،
اعتراض کردند! باور کنین! این غیوران عزیز با اشاره به این که روی پرچم سه کشور عربستان، ایران و عراق نام الله وجود دارد، به حک کردن پرچم این سه کشور بر روی توپ‌های فیفا معترض شدند و به این ترتیب، ترتیب دشمنان اسلام را دادند!