دوشنبه، بهمن ۲۳، ۱۳۸۵

بلاگ اسپات جان چایی می خوری یا قهـــــــــــــــــــوه؟







اپیزود اول؛
بابا این بلاگ اسپات با این ورژن جدیدش بد جوری مارو داره آزار می ده! نخواستیم آقا دههههههههههههههههههههههههههههههههههههه! بلاگ اسپات جان به مادر سلام برسون
**********
اپیزود دوم؛
نمایشگاه سالانه اتوموبیل بریزبین برگزار شد و ما هم یه دلی از عزا در آوردیم. اما نسبت به پارسال بهتر که نبود هیچ یه جورایی بدتر هم بود. تنها ماشینی که هوش و حواس منو برده بود همین آئودی آر8 مشکی ای که عکسش هم گذاشتم اینجا. البته فعلاً در مرحله پیش فروش قرار داره ولی جداً رقیب گردن کلفتی برای ماشین های اسپرت خواهد بود. بلاگ اسپات جان والده مکرمه چطورن؟
***********
اپیزود سوم؛
این خبر داخلی محسوب می شه! آقا من همون روزی که رفتم نمایشگاه یه صبحانه خوردم که به نام صبحانه همایونی معروفه. البته اونی که من خوردم مال شعبه سیتی بود نه مرکزیش که تو لوگانه! ولی اگه بدونی چه سوخت موشکی بود این ور پریده! در وصفش ذکر همین نکته کافیست که تا حالا نشده بود من در طول یک روز بتونم با یک وعده غذا سر کنم اونم وعده صبحانه! آقا عجب چیزی بود. بلاگ اسپات جان مَمان کجاست؟
**********
اپیزود چهارم؛
شنیدین وقتی یه نفر برای یه کاری خیلی کوچیکه می گن بابا تو که دهنت بوی شیر می ده! حالا اینو بیگیریش تا مصداق بارزش رو بخونی! بلاگ اسپات جان مامی رو ببوس بگو میام پیشش