دوشنبه، آذر ۳۰، ۱۳۸۸

چقدر شبیه به احکام رساله!

سیاست سیاسته! چه ایرانی، چه آمریکایی، چه اسلامی و چه یهودی! فرقی هم نمی‌کنه که رئیس جمهور اوباما باشه یا بوش! خبر زیر رو بخوانید:

"یک ژنرال آمریکایی مستقر در شمال عراق گفته است بارداری را به فهرست موارد ممنوعه برای سربازان تحت فرمانش اضافه کرده و سربازی که از این موضوع تخطی کند، ممکن است به دادگاه نظامی احضار شود. در حال حاضر بنا به سیاست ارتش آمریکا سربازان زنی که باردار می‌شوند باید به آمریکا بازگردند اما ژنرال آنتونی کوکولو به بی‌بی‌سی گفته است او به خاطر بارداری، شماری از نیروهای زن ماهرش را از دست داده و این موضوع در زمانی حساس در عملیات نظامی آمریکا در عراق، مشکل آفرین بوده است. او افزود به همین دلیل است که متوسل به تهدید محاکمه نظامی شده است تا از ادامه این روند جلوگیری کند. البته بنا به سیاست جدید ژنرال کوکولو، سربازان زنی که باردار شده‌اند و همچنین سربازان مردی که موجب این بارداری شده اند مشمول قانون منع بارداری هستند، حتی اگر آنها متأهل باشند. این اولین بار است که ارتش آمریکا بارداری را جرمی قابل مجازات توصیف کرده است. ژنرال کوکولو به بی‌بی‌سی گفت از دید او تصمیم‌گیری در این باره مشروط نیست و اگر کسی با موضوع بارداری مواجه شود، باید انتظار داشته باشد احتمال محاکمه نظامی او وجود دارد. او گفت سربازان متأهل در میدان‌های نبرد یا باید فعلاً عشق و عاشقی را کنار بگذارند یا پیشگیری های لازم را به کار برند تا بارداری پیش نیاید. ژنرال کوکولو گفت: به من مأموریتی سپرده شده است که باید آن را انجام دهم. تعداد نیروهای من محدود است که باید با همین تعداد مأموریتم را انجام دهم و من به تک تک آنها نیاز دارم. او افزود: به همین دلیل من در دوازده ماهی که آنها در میدان جنگند از هر تدبیری که بتوانم، استفاده می‌کنم تا آنها را قوی و سالم نگه دارم."

نظرتون چیه؟ نظر من اینه:
دخالت در زندگی خصوصی سربازان آن هم به دلیل حفظ قوای آنان برای کشتار مردم بی‌دفاع و مهیا کردن شرایط چپاول بیش از پیش منابع طبیعی عراق به نفع آمریکا!