چهارشنبه، تیر ۳۱، ۱۳۸۸

چهار پاره

پاره اول؛
هیجدهمین جشنواره بین المللی فیلم بریزبن از پنج‌شنبه 30 جولای آغاز می‌شه و تا یک‌شنبه 9 اوگست ادامه خواهد داشت. در این جشنواره دو فیلم ایرانی "درباره الی" و "شیرین" هم در بخش سینمای آسیا و اقیانوسیه نمایش داده خواهد شد. برنامه کامل جشنواره فیلم بریزبن.
×××
پاره دوم؛
یکی می‌گفت من چند ساله که منتظر ویزای استرالیا هستم، اونوقت این آنفلوآنزای خوکی دو ماه بعد از اعلام موجودیتش، به استرالیا هم رسیده!
×××
پاره سوم؛
پرسیدم: این راز خوشمزه‌تر شدن قورمه‌سبزی بعد از چند روز موندن توی یخچال چیه؟ گفت: من چون قورمه‌سبزی نمی‌خورم، نمی‌دونم! گفتم: تو قورمه‌سبزی نمی‌خوری؟ گفت: نه! قورمه‌سبزی مال این خس و خاشاکه! من فقط غذاهای قهوه‌ای می‌خورم. به خصوص فسنجون!
×××
پاره چهارم؛
سازمان تربیت بدنی در راستای خس و خاشاک زدایی از ورزش کشور، لیگ برتر فوتبال رو به زمین‌های خاکی منتقل کرده تا خس و خاشاک از رنگ سبز چمن سؤاستفاده نکنند. در همین راستا تنیس روی چمن هم از لیست ورزش‌های مورد تأئید سازمان تربیت بدنی خط خورد!